Oppdatering av kundeinformasjon for Bedriftskunder
Grunnet endringer i det norske regelverket for tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering, samt gjennomføring av AML 4 (EUs fjerde hvitvaskingsdirektiv), er vi forpliktet til å oppdatere informasjon og legitimasjon på selskaper vi har et kundeforhold til.
Fyll inn skjema her
Hvis alle signaturhavere har BankID
Hvis signaturhavere ikke har BankID
Utfylling av digitalt kundeprofilskjema
For at oppdateringen skal bli utført så effektivt og enkelt som mulig ber vi deg om å fylle ut vårt digitale kundeprofilsskjema ved å følge linkene til høyre på denne siden. Vennligst benytt kundenummeret oppgitt av SEB for å logge inn. Det er viktig at utfylling av kundeprofilskjemaet skjer elektronisk og ikke på papir slik at all kundeinformasjon vi har blir oppdatert og riktig.
Linker til skjemaet finner du til høyre på denne siden.
Hvorfor er dette viktig?
Vi gjør oppmerksom på at vi vil kunne bli forhindret fra å gjennomføre transaksjoner knyttet til ditt kundeforhold, jfr. hvitvaskingsloven § 21, dersom vi ikke mottar oppdatert kundeinformasjon fra deg
Viktig informasjon
Vær oppmerksom på at du kun kan logge inn med BankID dersom den/de som signerer for selskapet også har BankID. Dersom signaturhaver ikke har BankID benyttes portalen uten innlogging.
Vennligst les veiledningen vår for utfylling av skjemaet uten BankID
lenger ned på denne siden før du starter
Kontakt oss
Dersom du har noen spørsmål må du gjerne kontakte oss. Våre åpningstider er mandag til fredag kl 08:00-16:00.