Du må bruke en annen nettleser. For å bruke våre webtjenester kan du isteden bytte til en av disse nettleserne: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox. Les mer om anbefalte nettlesere.
Kontakt oss
Sentralbord
+47 22 82 70 00
Åpningstider
Sentralbord: Mandag til fredag kl. 08:00-17:00 Kassen/bankkontoret: Mandag til fredag kl. 10.00-14.00
På grunn av ombyggingsarbeider i resepsjonsområdet i sommer, ønsker vi at kunder avtaler tid på forhånd dersom dere har behov for bank/ kasse. Da har vi mulighet for å klargjøre i forkant. Ta kontakt med din kunderådgiver eller kundeservice for å avtale tid.
Reklamere kortkjøp etter konkurs
Hvis du har betalt en flyreise med ditt kort og flyselskapet har gått konkurs, har du mulighet til å gjøre en kortreklamasjon. Dersom billettene betalt med VISA-kort kan du kontakte vår kundeservice, er billettene betalt med Mastercard må du kontakte kundeservice hos Mastercard.
+47 22 82 66 22, kundeservice@seb.no (OBS: Ikke send personlige opplysninger via mail). Åpningstider: Mandag til fredag kl 08:00-16:00
Kundeservice kredittkort
Eurocard
+47 21 01 53 20, kontakt oss Mandag til fredag kl 08:00-17:00
Mastercard
+47 21 01 53 50 Mandag til fredag kl 08:00-16:00
Sikker portal for kundehenvendelser
Dersom du er privatkunde hos oss og ønsker å ta kontakt, anbefaler vi deg å bruke vår sikre portal for kundehenvendelser inne i nettbanken under «kontakt» og «ny henvendelse».
Vern om dine personopplysninger
Vennligst ikke send personopplysninger som person-, konto- eller kortnummer per E-post. Vi finner deg ved hjelp av ditt navn, men send gjerne med et telefonnummer hvor vi kan kontakte deg ved behov.