Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Innlogging til nettbanken finner du her

Oppdatering av kundeinformasjon for privatkunder

Alle banker er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert informasjon om bankens kunder. I tillegg til oppdatert kundeinformasjon må vi innhente legitimering av kunder samt oppdatere våre kundeavtaler og vilkår.

Din sikkerhet er viktig for oss

Det er viktig for oss å beskytte dine økonomiske interesser. Dette innebærer blant annet å beskytte deg mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre typer økonomisk kriminalitet.

Hvordan oppdaterer vi kundeinformasjonen?

For å sikre at vi har korrekt informasjon om deg som kunde ber vi deg om å gå inn på vårt kundeprofilskjema og følge instruksjonene som ligger der og signere de vedlagte avtaler.

Under utfylling vil du bli spurt blant annet om bruk av banken, hvor pengene dine kommer fra, statsborgerskap og fødeland. Dette er spørsmål som vi stiller til alle kunder med jevne mellomrom i løpet av kundeforholdet.

Logg inn som dagligbankkunde eller som verdipapirkunde

Du kan logge inn med BankID på mobil eller vanlig BankID. Merk at det er forskjellige skjemaer avhengig av om du er dagligbankkunde eller om du handler i verdipapir. 

For dagligbankprodukter:

Vi anbefaler bruk av BankID, dersom dette ikke er mulig kan du fylle ut skjema her uten BankID. 

Fyll inn skjema uten BankID

For handel i verdipapirer:

Vi anbefaler bruk av BankID, dersom dette ikke er mulig kan du fylle ut skjema her uten BankID. 

Fyll inn skjema uten BankID

Ofte stilte spørsmål

Du kan logge inn ved bruk av BankID på mobil eller vanlig BankID. Har du ikke BankID ber vi deg vennligst ta kontakt med kundeservice på telefon 22 82 66 22.

Kontakt oss

Dersom du har noen spørsmål må du gjerne kontakte oss. Våre åpningstider er mandag til fredag kl 08:00-16:00.