Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Du bruker en eldre nettleser som kanskje ikke gir den beste opplevelsen på våre hjemmesider – for bedre brukeropplevelse og økt sikkerhet oppfordrer vi deg til å oppdatere din nettleser.

Les mer om anbefalte nettlesere.

Oppdatering av kundeinformasjon for nye og eksisterende privatkunder

Alle banker er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert informasjon om bankens kunder. I tillegg til oppdatert kundeinformasjon må vi innhente legitimering av kunder samt oppdatere våre kundeavtaler og vilkår.

Logg inn som privatkunde

Du kan logge inn med BankID app eller vanlig BankID. 

Vi anbefaler bruk av BankID, dersom dette ikke er mulig kan du fylle ut skjema her uten BankID. 

Fyll inn skjema uten BankID

Din sikkerhet er viktig for oss

Det er viktig for oss å beskytte dine økonomiske interesser. Dette innebærer blant annet å beskytte deg mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre typer økonomisk kriminalitet.

Hvordan oppdaterer vi kundeinformasjonen?

For å sikre at vi har korrekt informasjon om deg som kunde ber vi deg om å gå inn på vårt kundeprofilskjema og følge instruksjonene som ligger der og signere de vedlagte avtaler.

Under utfylling vil du bli spurt blant annet om bruk av banken, hvor pengene dine kommer fra, statsborgerskap og fødeland. Dette er spørsmål som vi stiller til alle kunder med jevne mellomrom i løpet av kundeforholdet.

Ofte stilte spørsmål

Du kan logge inn ved bruk av BankID app eller vanlig BankID. Har du ikke BankID ber vi deg vennligst ta kontakt med kundeservice på telefon 22 82 66 22.

Kontakt oss

Dersom du har noen spørsmål må du gjerne kontakte oss. Våre åpningstider er mandag til fredag kl 09:00-15:00.