Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Oppdatering av kundeinformasjon

Alle banker er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert informasjon om bankens kunder. I tillegg til oppdatert kundeinformasjon må vi innhente legitimering av kunder samt oppdatere våre kundeavtaler og vilkår.

Logg inn som privatkunde eller som bedrift

Du kan logge inn med BankID på mobil eller vanlig BankID. Merk at det er forskjellige skjemaer avhengig av om du er privatkunde eller bedriftskunde.

For privatkunder:

BankID og BankID på mobil

Vi anbefaler bruk av BankID, dersom dette ikke er mulig kan du fylle ut skjema her uten BankID. 

Fyll inn skjema uten BankID

For bedrifter:

BankID og BankID på mobil

Vi anbefaler bruk av BankID, dersom dette ikke er mulig kan du fylle ut skjema her uten BankID. 

Fyll inn skjema uten BankID

Din sikkerhet er viktig for oss

Det er viktig for oss å beskytte dine økonomiske interesser. Dette innebærer blant annet å beskytte deg mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre typer økonomisk kriminalitet.

Hvordan oppdaterer vi kundeinformasjonen?

For å sikre at vi har korrekt informasjon om deg som kunde ber vi deg om å gå inn på vårt kundeprofilskjema og følge instruksjonene som ligger der og signere de vedlagte avtaler.

Under utfylling vil du bli spurt blant annet om bruk av banken, hvor pengene dine kommer fra, statsborgerskap og fødeland. Dette er spørsmål som vi stiller til alle kunder med jevne mellomrom i løpet av kundeforholdet.

Ofte stilte spørsmål

Kontakt oss

Dersom du har noen spørsmål må du gjerne kontakte oss. Våre åpningstider er mandag til fredag kl 09:00-15:00.

Upp Opp