Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Du må bruke en annen nettleser. For å bruke våre webtjenester kan du isteden bytte til en av disse nettleserne: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox. Les mer om anbefalte nettlesere.

Vi pusser opp nettbanken

Nettbank Privat gjennomgår i disse dager en solid rehabilitering, og vi vil om ikke lenge lansere vår nettbank i ny design og layout. Samtidig legges Nettbank Bedrift ned, og vi vil i løpet av 2. kvartal 2016 ha én felles nettbank for de som tidligere brukte henholdsvis Nettbank Privat og Nettbank Bedrift. Alle kunder blir i disse dager informert om endringen per brev. Vår nye nettbank vil ha en strukturert og moderne layout, i tillegg til at du har full oversikt over alle dine investeringer med vår integrerte porteføljetjeneste.

Nettbank Privat gjennomgår i disse dager en solid rehabilitering, og vi vil om ikke lenge lansere vår nettbank i ny design og layout. Samtidig legges Nettbank Bedrift ned, og vi vil i løpet av 2. kvartal 2016 ha én felles nettbank for de som tidligere brukte henholdsvis Nettbank Privat og Nettbank Bedrift. Alle kunder blir i disse dager informert om endringen per brev. Vår nye nettbank vil ha en strukturert og moderne layout, i tillegg til at du har full oversikt over alle dine investeringer med vår integrerte porteføljetjeneste.

Innholdet vil automatisk tilpasses din skjerm, og brukeropplevelsen blir lik enten du logger inn via mobil, nettbrett eller pc. Du logger deg på som før, men kan nå også logge deg på med Bank ID på mobil.

Dagens Nettbank Bedrift-kunder som ønsker tilgang til den nye nettbanken må ta kontakt med vår kundeservice for å tegne en ny brukeravtale.
Kundeservice treffes på telefon 22 82 66 22. Åpningstider er mandag til fredag kl. 08:00-17:00. Dagens Nettbank Privat-kunder blir automatisk flyttet over til den nye nettbanken og behøver ikke tegne ny brukeravtale.