- Vi rendyrker vår strategi i Norge, og har derfor kommet frem til at disse kundene for fremtiden vil få et bedre tjenestespekter og oppfølging hos DNB, sier William Paus, Country Manager, SEB i Norge.
- Vi takker for tilliten SEB har vist oss, og vil sørge for at alle kundene får god oppfølging og konkurransedyktige vilkår på samtlige tjenester de har behov for, sier Trond Bentestuen, konserndirektør, DNB.
Porteføljen som nå blir overført til DNB består av ca 4.500 kunder.
Kundene vil bli informert om den videre prosessen, som SEB i samarbeid med DNB vil sørge for å gjøre så enkel som mulig.
For mer informasjon, kontakt:
William Paus, Country Manager, SEB i Norge
Tlf: 22 82 71 85 E-post: william.paus@seb.no
Ellen Dokk Holm, kommunikasjonsrådgiver i DNB
Tlf: 971 13 321 E-post: ellen.dokk.holm@dnb.no