Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Reaktivering av BankID på mobil

Telenor foretar i disse dager en sikkerhetsoppdatering som gjør at flere abonnenter må reaktivere sin BankID på mobil. For de fleste av våre berørte kunder vil det kun være nødvendig å logge inn i nettbanken og reaktivere BankID på mobil, mens andre vil motta nytt SIM-kort fra sin mobiloperatør som de må ta i bruk før de kan reaktivere sin BankID på mobil i nettbanken.

Telenor foretar i disse dager en sikkerhetsoppdatering som gjør at flere abonnenter må reaktivere sin BankID på mobil. For de fleste av våre berørte kunder vil det kun være nødvendig å logge inn i nettbanken og reaktivere BankID på mobil, mens andre vil motta nytt SIM-kort fra sin mobiloperatør som de må ta i bruk før de kan reaktivere sin BankID på mobil i nettbanken.

Alle berørte kunder vil motta en sms fra oss med beskjed om å reaktivere BankID på mobil.

Du kan lese mer på vipps.no/bankid.

Trenger du hjelp til reaktivering?

Dersom du trenger hjelp til å reaktivere din BankID på mobil kan du kontakte vår kundeservice på telefon 22 82 66 22. 

 

Upp Opp