Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Du må bruke en annen nettleser. For å bruke våre webtjenester kan du isteden bytte til en av disse nettleserne: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox. Les mer om anbefalte nettlesere.

Dette betyr den pågående streiken for oss

Etter meklingen mellom Finansforbundet, LO og Finans Norge har ikke partene kommet til enighet. Finansforbundet og LO tar over 22 000 av sine medlemmer innen finanssektoren, ut i streik fra og med torsdag 31. mai klokken 08:00. 

SEB i Norge er ikke en direkte part i konflikten

Ingen ansatte i SEB i Norge har blitt tatt ut i streik. Våre tjenestetilbud vil trolig ikke berøres i stor grad av den pågående konflikten. Betalingsinfrastrukturen (NICS), BankAxept og BankID vil i utgangspunktet fortsette å fungere som normalt.

I utgangspunktet vil sentrale betalingsystemer fungere som normalt, og våre kort kan benytttes som normalt enten det er BankAxept, VISA, Eurocard, Diners eller MasterCard. Det er fortsatt usikkert hvilke indirekte konsekvenser en streik vil få for oss og våre kunder. Det vil avhenge av faktorer, som i hvilken grad andre banker i nettverket er berørt, konfliktens varighet og omfang.

Har du noen spørsmål, ta kontakt med vår kundeservice

Eurocard: + 47 21 01 53 20
kundeservice@eurocard.no

Mastercard: +47 21 01 53 50
mastercard@sebkort.no

Diners Club: + 47 21 01 53 00
medlemsservice@dinersclub.no

Kundeservice bedriftskunder
+47 22 82 66 40
kundeservice@seb.no

Kundeservice privatkunder
+ 47 22 82 66 22
kundeservice@seb.no