Spørsmål og svar om kundeprofilskjema Hvordan logger jeg inn? Innlogging gjennomføres med BankID. Har du ikke BankID ber vi deg vennligst ta kontakt med kundeservice på telefon 22 82 66 22. Hvilke felter er påkrevd? Skjemaet er tilpasset ditt kundeforhold med oss, vi ber deg derfor vennligst fylle ut alle felter hvor det er mulig. Jeg får opp feilmelding, hva gjør jeg? Ved feil eller feilmeldinger, vennligst ta kontakt med kundeservice. Jeg vil fortsette å fylle ut skjemaet på et senere tidspunkt, hva gjør jeg? Hvis du ønsker å fortsette på et senere tidspunkt, kan du lagre sesjonen din ved å trykke på knappen nederst i høyre hjørne på skjemaet. Din data vil lagres i maksimalt 7 dager, hvor den vil bli slettet automatisk. Hvilke avtaler skal jeg signere? Avtalene vi ber deg signere er basert på ditt nåværende eller avtalte kundeforhold med oss. Hvis du mener at dette ikke stemmer, ber vi deg vennligst kontakte kundeservice. Hva om jeg ikke har BankID? Vennligst ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@seb.no eller på telefon 22 82 66 22. Er det noe annet du lurer på? Vennligst ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@seb.no eller på telefon 22 82 66 22.