Oppdater din kundeinformasjon

Alle banker er pålagt av myndighetene å innhente oppdatert informasjon om bankens kunder. I tillegg til oppdatert kundeinformasjon må vi innhente legitimering av kunder samt oppdatere våre kundeavtaler og vilkår. 

Din sikkerhet er viktig for oss

Det er viktig for oss å beskytte dine økonomiske interesser. Dette innebærer blant annet å beskytte deg mot ID-tyveri, svindelforsøk og andre typer økonomisk kriminalitet. 


Hvordan oppdaterer vi kundeinformasjonen?

For å sikre at vi har korrekt informasjon om deg som kunde ber vi deg om å gå inn på vårt kundeprofilskjema og følge instruksjonene som ligger der og signere de vedlagte avtaler.

Under utfylling vil du bli spurt blant annet om bruk av banken, hvor pengene dine kommer fra, statsborgerskap og fødeland. Dette er spørsmål som vi stiller til alle kunder med jevne mellomrom i løpet av kundeforholdet. 

Kontakt oss

Har du spørsmål om utfylling av kundeprofilskjema så må du gjerne ta kontakt med kundeservice på mail kundeservice@seb.no eller på telefon 22 82 66 22. Våre åpningstider er mandag til fredag kl 08:00-17:00.