Gå til søkefunksjon Gå til innhold

Du må bruke en annen nettleser. For å bruke våre webtjenester kan du isteden bytte til en av disse nettleserne: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox. Les mer om anbefalte nettlesere.

Reklamasjon

Har du ikke fått varene du har bestilt? Har du blitt belastet for et kjøp flere ganger?

Vi ber om at du først kontakter butikken du har handlet i. Butikken eller bedriften hvor du har handlet har ansvaret for eventuelle feil. Derfor må du begynne der, før vi kan hjelpe deg. Ofte kan dere løse problemet sammen, men vi hjelper deg hvis dette ikke fungerer.

Hvis du ikke får hjelp, kan du reklamere på kjøpet via oss gjennom et reklamasjonsskjema. I reklamasjonsskjemaet forteller du hvordan kontakten med butikken har foregått, hvem du har snakket med, når du kontaktet dem, og hva resultatet ble. Ta vare på og legg ved kopier av eventuell korrespondanse med butikken og all annen informasjon som styrker reklamasjonen din. Det kan for eksempel være en kvittering eller en bestillings- og leveringsbekreftelse. Når du har sendt inn skjemaet, får du tilsendt en bekreftelse på at vi har mottatt saken din, til e-postadressen som du har oppgitt.

Mistet eller frastjålet kort

Hvis du har mistet eller blitt frastjålet kortet, eller har oppdaget et uautorisert uttak eller kortkjøp, må du sperre kortet så snart som mulig. Husk også å politianmelde saken.

Registrer reklamasjon

Vennligst benytt følgende link for gjennomføring av reklamasjonssak.

Reklamasjon

Behandlingstid for reklamasjon

Vår interne behandlingstid er inntil 4 uker. I tillegg kommer behandlingstiden hos brukerstedet som er involvert i saken. Det internasjonale regelverket gir alle brukersteder en frist på 45 dager på å fremskaffe nødvendig dokumentasjon.